måndag 11 maj 2009

Host host, harkel,slem och atchooo.
Det är så jag låter nu. Och sen fortfarande som en grabb i målbrottet.
Alltid när jag drar på mig nån form av sjukdom så attackerar den halsen direkt. Jag fattar inte varför. Fast iofs.. Beror väl på att jag går med alla tröjor uppknäppta i halsen. Yeah, probly that..

Aja, den här dagen har varit Onödig med ett enormt O. Stiger upp på morgonen och är helt dimmig i huvudet. Halsen gör fruktansvärt ont, kan knappt svälja men ändå så pallrar jag mig upp och drar på mig kläderna och annat. Time:ar bussen perfekt och åker mot Rissne. Tar den vanliga tunnelbanan till fridhemsplan och sen tunnelbana därifrån till Odenplan. Hade tur med bussen där med. Den stod inne och större delen av vänskapskretsen sitter längst bak. Jag dör lite halvt på Maria men det var trevligt. Åker till skolan. Konfronterar min svenska lärare och säger att jag inte kommer kunna göra det muntliga som vi skulle göra. Fick lov att göra det nästa vecka. Det är chill.
Sen visade det sig att hon inte ville ha mig på lektionen alls så då fick jag påbörja min håltimme tidigare än väntat. 5 timmar att inte göra ett piss på, woho. Not.
Drog hem vid 10-11 för att käka. Inget ätbart hemma. Drar till slussen för att åka till Kvarnen. Skulle möta Maria där, hon kommer sent. Vi missar bussen. Ingen idé att vänta på nästa för Kamran skulle inte släppa in oss på lektionen, något han nämnde redan förra veckan. Då var det ju bara att åka hem igen.
Störd dag. Jag approve:ar inte nånstans.

1 kommentar:

Unknown sa...

Fully understandable :/
But will you go *flof, flof* again on thursday? :3