söndag 4 januari 2009

GRAWR

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Kliar lite i fingrarna bara så jag måste få skriva av mig lite. Alltså.. Detta kommer bli ointressant och osammanhängande.
Jag lever i min egen lilla värld med förrymda planeter och min ända vän kapten Kaksmula. Han är värsta bodybuildern med en fransk accent, bögig liten mustach och rosa kläder med en massa rycshpysch. Hans ädla fartyg är en rosa puderdosa som sprider glitter vart de än åker. It's pretty,sparkly!
Och det heter Tinkerbell. Kaptenen flyr undan slagsmål, skrikandes som en liten skolflicka med sin höga falsett röst.

Seriöst, jag ska skaffa en duk och nya färger. Sen ska jag måla upp det där. Har haft det i tankarna sen min hjärna fick kortslutning i höstas. Ge mig pengar till det så att jag kan få fart på min slumrande estetiska sida nu.
Porr på tv nu.. Jävla gulingar asså. Vid den här tiden. Tssk tssk. Att de inte kan vänta som amerikanerna och sända det efter 12 istället. Då är det mer underhållande. Den ena gulingen dog. Det blev blodigt. Hm.
SÖNDAGAR SUGER F.Y.I!
Jag har verkligen inte gjort ett skit idag. Bara varit hemma och varit.. Slö. Iofs så är jag det jömnt men iaf.

People bother me much. I hate them. They fucking suck. Don't you dare come to me with your "Buhu, I hate myself.My life sucks *cut cut*" problems. I DON'T GIVE A DAMN!
I am not going to be all understandning, I am gonna be honest and tell you that it's not my fucking problem så don't drop it on me. Thanks to you guys my day was even worse then it should've been.

Inga kommentarer: