onsdag 24 december 2008

Merry X-mas and all that.

Ahopp, då var det alltså jul nu då. Det var väl... Kul.
Nej för fan. Hatar fortfarande julen som jag gjort sedan jag var 10 bast. Och det har inget med en dålig händelse eller så att göra med, utan det är mer att jag då kom på att julen är högst onödig. Det är i stort sett en helt vanlig dag. Mest bara en ursäkt för att äta äcklig mat i massor och bli fet. Julafton är som varje dag egentligen, bara det att folk är seriöst för snåla för att köpa saker till andra varje dag. Alla passar på den 24:e december.
Aja, släkten har varit här plus två av pappas bästa vänner. Jag är inte 100% nykter någonstans. Absolut Raspberri är jävligt gott, 40% alkohol is the shit. Sen har jag druckit Dooley's på det också. Och att jag inte äter julmat gör det ju bara bättre. Blir mer påverkad. *thumbs up*
Årets julklappar:
  • ca 2700 kr
  • ett par strumpor
  • ett par tofflor
  • Nikon D40<3
  • 4 GB minneskort
Rätt bra skörd iår iaf. Jag är nöjd för äntligen så fick jag min jävla systemkamera. Jag nöjer mig lätt med en D40. Bra för nybörjare.
Imorrn är det Technostate. Jag längtar. Har inte dansat på evigheters evighet nu.
Dilemma över vad jag ska göra med pengarna. Antingen nya möbler till rummet eller en dator..
WHAT TO DO?!

Inga kommentarer: