söndag 21 december 2008

Cirque Du Freak

Sommaren är efterlängtad som fan. Klarar inte av den här kylan. Man får ju inte vara ute ordentligt. Så fort man sätter en tå utanför dörren så är man genast genomfrusen in till benen och blötare än Atlanten. Sverige är ett jävla skitland som inte borde få finnas egentligen. Vilken nytta har det gjort?
Neutral land under 2:a världskriget. BORING!
Okej, vi hade han den där snubben som uppfann dynamiten.. Nobel nånting. Men that's it ju.

Aja, jag ska inte vara sån bitterfitta. Jag ska ... Fortsätta klaga röven av mig för det är allt jag duger till.
Att bråka med föräldrarna och rösten sviker is not the shit. För då förlorar man argumentationen. Men pappa är en mjäkis och blev snäll när han märkte hur jävla upprörd jag var. Han och mamma kom fram till att jag aldrig kommer in i djupsömnen och det är tydligen inte bra för ungdomar. Va ska jag göra åt det liksom? Inget alls, fucking psykiska sömnstörningar. Ge mig en tablett och låt mig få sova för fan. Ingen tablett? SLÅ MIG MEDVETSLÖS MED DIVERSE HÅRDA OBJEKT, JAG BRYR MIG FAN INTE BARA JAG FÅR SOVA!
Nej.. Det är verkligen inte nice att inte kunna sova. Men ibland har det sina fördelar. Fick se en massa massa Avatar avsnitt idag. Det var chill.

Och nu ska jag nog återvända till tv:n och äta ostbågar med chopsticks. Inge kladd om fingrarna här inte.

Inga kommentarer: