söndag 11 januari 2009

Jag vill ha en dinofjant.

Bakfylla och förkylning går för fan inte ihop för fem öre. Inge mer drickande för mig när jag är förkyld. Fy fan.
Men det var fan trevlans igår. Hade sällskap av Henri från spånga till Centralen, han åkte vidare hem för att byta kläder och typ.. sussa lite. Jag drog till perrongen för Norsborg tåget där jag skulle möta Berrabus. Vi hade sällskap till Kristian, Sabina och Kim var redan där. Och på tuben är det en smällfet, stinkande dam som var jättekonstig. Hon var bara tvungen att sätta sig vid oss typ. Berra gjorde typ narr av henne på teckenspråk och jag fattade noll. Men jag satt och lol:ade iaf.
När vi kom fram så hade de andra redan börjat dricka de fuskisarna. En bra sak var att maten typ var klar då vi kom. Skitbra för jag var hungrig. Och vad fick vi till middag? Bajskorvar med ris. Det var typ.. Avlånga köttbullar. Men det var gott iaf och slank ner i magen.
Efter det så var det bara att gå ut i vardagsrummet och börja spela Kungen. Det var läskigt. Först fattadet jag fan ingenting och det uttnyttjade ju självklart alla. Deras mål var att supa ner mig..
Vilket de lyckades med.
Fy fan va full jag blev. Spydde gjorde jag också. Inte nice. Jag ska försöka med att aldrig mer supa så mycket nästa gång.
Och det lite smått pinsamma med den här kvällen var att vi alla var typ dyngraka vid kl.20:00. Förutom Henri dåra som kom senare. Men han kom ikapp. Men blev aldrig lika wasted som vi var. Tror jag..
Och rom är äckligt som in i helvete. Fy fan vad jag höll på att dö efter att ha shotat det. Låg och rullade i soffan som en köttbulle och skrek typ. Jag var en mycket högljudd köttbulle.
Och sen som vanligt när jag blir alkoholpåverkad så blir jag klängapa och närgången. Henri var offret denna gång. Jag höll mig enbart till honom. Jag var inte som jag var i Tanto i somras. *sigh*
Jag minns inte så mycket av vad vi gjorde. Kim spillde en massa typ. Kristian däckade lite överallt typ. Jag satt och pussade på Henri. Berra tog ett par bilder och Sabina.. Ja vafan gjorde hon? O.o Jag minns inte.
Jag vet att jag,Kim,Berra och Kristian gick ut på en liten promenad. Det minns jag. Och att jag pratade med Niklas i telefon.
Sen vet jag inte vad vi gjorde.. typ gick och la oss tror jag. Dock så blev det inte mycket sömn.
Åkte hem vid halv två idag. Har suttit här hemma och hostat lungorna av mig. Fan inte mys.

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag skäms över att jag spillde så mycket som jag gjorde... .___. Kristian ringde mig dagen efter och berättade hur jobbigt det var att torka upp och städa efter oss alla, han berättade också att det kostade honom 800 att ha över oss på en kväll XD