tisdag 4 november 2008

Mys. Har inte sovit ett skit inatt. Thumps up på det.
Obama har precis blivit vald till president och jag sitter och lyssnar på Michael Jackson. Det är feting nice. Han är ju grym på att göra musik. På gamla dar det vill säga. Borde lyssna mer på mannen.
Glott på From Dusk to Dawn halva natten också. Den är ju übermysig. Hade glömt det så jag blev överlycklig när jag såg att den skulle sändas kl.3 till 5. Woho. Hade gjort värsta happy dancen om det inte vore för att jag är rädd för att väcka mina föräldrar. De blir så griniga om de inte får sin väl behövda skönhetssömn.
Klockan är nu 05.17 och det är absolut ingen idé att gå och lägga sig nu. Får väl ta och göra mig iordning snart, kanske till och med ta ett snabbt bad eller så. Det vore nice. Borde packa väskan också så att jag inte glömmer något nu med tanke på att jag har skola om några få timmar. Svenska och matte.. Båda dubbeltimmar.. Not nice men det kunde ha varit värre. Vi kunde haft idrott.

Inga kommentarer: