söndag 2 november 2008

Baby,the stars shine bright tonight

Mrush!
Fan va sämst jag är på att uppdatera denna skitsak. Kanske borde ge upp bloggandet? Det är typ endå ingen som läser den här så.. ja.
Och bry er inte om bilden, jag vet att jag ser ut som ett fetto.

Ah well, höstlovet har percis varit. Håller visserligen på till onsdag för min del men slutade idag för de flesta.
Som t ex för Tobias.
Han kom upp till Sthlm från Borås förra fredagen. Skulle möta upp honom i stan. Kan inte beskriva hur nervös jag var över att träffa honom. Och det första han ser av mig är att jag flyr i panik över en flock med duvor som Fisken skrämt. Vadå något pinsamt? Och Tobias är btw snyggast märkte jag. ;$
Sen åkte vi hem till mig och fixade några småstuff, som att presentera honom för la familia. Det gick bra och han gillade mina föräldrar,lol. Sen in till stan och plocka upp Linn för att sedan åka till mig igen och fixa till oss för Outer Circle senare.
Vi tjoade och tjimade innan vi åkte. Festen va nice,lite kallt ute bara men jag hade min värmare Damien.<3

Sen vet jag inte riktigt vad vi höll på med. Lördagen spenderades med lathet. Vi sov bara. Söndagen.. Vi hyrde film, REC. I love that movie yes. Men den fukkade så vi kunde inte se den. BUHU!
Måndags var det en liten klassåterträff för min del. Tur för mig att man fick ta med en person om man ville. Så jag hade nån att mysa med undertiden vi va hos Tommy. Vi luffade förbi spånga för att lämna filmen och få en ny så den åkte med hem till Tommy. Vi tittade på den och jag kunde inte sluta skratta för Amanda och Bea skrek lungorna av sig under i stort sett hela filmen. Och alla var lite halvt skärrade efter den. Det va kul.
Sen glodde vi på Death Race. Den va nice som fan. Rekomenderas mhm. WATCH IT FFS.

Vi har inte gjort så mycket den här veckan mer än att umgås med varandra och ha det mys. Va på bio och såg nya Bond filmen i fredags. Den va nice, men Damien va mer intressant än filmen. tihi.
Igår kom släkten hit för att fira mig som fyllde år förra tisdagen. Det var lol. När faster kommer blir det party på alla. OCH JAG SKA FÅ PIERCA MIG TACK VARE HENNE! :*
Fick pengar,det var nice. Alla gillade Damien och han tyckte att min släkt var underhållande.

Idag åkte han hem.. Det sög som fan. Åkte med honom till Orminge C för att hans skulle möta sin mamma där. Kände mig fett depp när jag åkte dit, men visade det inte. Att säga hej då va hemskt. :<
Jag vet inte när jag får träffa honom igen.. Förhoppningsvis snart.
Har seriöst aldrig saknat en person mer än vad jag saknar honom just nu. Det var så konstigt att komma hem och se hans säng vara tom utan att han låg där, eller sitta i min säng och spela tv-spel. Vem ska jag nu krama och pussa på innan jag somnar? Jag kännde mig trygg med honom här. Nu känner jag mig bara ensam..

Come back soon,ey?

Inga kommentarer: