torsdag 6 november 2008

Fan va produktivt mitt liv känns just nu. Underbart må jag säga.
Bullshit för fan. Men det går frammåt i skolan i alla fall. Hyffsat bra i alla ämnen utom matte och idrott. När det kommer till matten är jag fan dyslektiker eller värre. Idrotten.. Lathet och inget annat. I've made a deal with my legs, they don't work until noon on tuesdays.
Nä men livet är rätt trist nu. Har en massa pengar som jag egentligen borde bränna direkt men måste hålla i dem den här månaden. Plus att jag redan köpt ett par byxor för typ 1000 spänn. Fick rabatt på dem dock för att folket på Saturn pwnar. Sen köpte jag ett linne för 99 kr på Gina Tricot. Fett värt för det var snyggt,mhm. Idag köpte jag en bok också, Twilight. Den som har bio premiär den 21:a. Vill se filmen så jag beslutade mig för att läsa boken innan för att se vilken som är bäst,woo. Har då fortfarande en bit över 1000 spänn kvar. Det är NICEBAJS!.
Ska möjligtvis köpa en PSP i slutet av månaden. Får se om jag har lust att slänga mina pengar på det eller om det blir något annat smått och gott.

Mina blogg inlägg blir bara mindre och mindre intressanta för varje inlägg,haha. Det är dåligt. Jag har tappat gnistan. DÅLIGT.

Inga kommentarer: