fredag 14 november 2008

Eclipse

Influensan suger balle. Igår hade man 40 graders feber och var lite allmänt små borta. Allt man gör när man är sjuk är att sova. Kul liv liksom.
I think not!
Och min ända tröst i all min sjuklighet är slut. Palla att böckerna i Twilight serien är så korta! New Moon va ju bara 594 sidor. Det är fan ingenting. Längre böcker pl0x. Och sen att jag inte får gå ut och köpa nästa del suger ju ännu mer. Men mina föräldrar vill inte att jag blir sjukare. Jag kan ta på mig 50 lager kläder om det skulle va till nån hjälp. Jag vill ha tag på nästa del nu. Before I go bananas.
Halsen börja jävlas med mig också. Det är ju ingevidare myspys att sitta och loska upp en massa slemklumpar hela jävla tiden. Aff, borde gå iväg från datorn nu ett tag. Dör av värmeslag och det är inte ens varmt. Feber sux och detta inlägg var så givande att jag borde ge mig själv en rungande applåd. *applåderar*

Inga kommentarer: