lördag 29 november 2008

Lullaby

Jag vill sova. I en vecka nu så har jag vaknat väldigt random mitt i natten och varit klarvaken. Det har verkligen inte gått att somna om. Tack vare det så har mitt skolarbete blivit aningen lidande och det är verkligen inte bra.
Men jag orkar inte anstränga mig när hela kroppen skriker efter sömn. Då finns bara tankarna på att lektionen ska ta slut så att man kan få åka hem och bädda ner sig i sin säng med mysig new age musik spelandes i bakgrunden. Det är verkligen ett bra sömnpiller. Det får sinnet och kroppen att slappna av.
Synd bara att det inte funkar på natten.
Det är förjävligt när man har sånna här psykiska problem som är svåra att göra något åt. Hade det varit fysiskt så hade det i stort sett inte varit något problem.
"Hej små söta tabletter mot t ex värk." and that's it.
Sömntabletter är bullshit. Har tagit ett par i mitt liv och de va fan värdelösa. Funkade på min mamma dock, men fan inte på mig.

Inga kommentarer: