onsdag 12 november 2008

Don't disturb the dead,seriously. They'll kill you.

Nej fy helvete vilken jävla dålig timeing min kropp har på saker och ting!
Varenda liten milimeter av min kropp skriker av smärta. Till och med lilltårna gör ont och då är det fan illa. Och folket som känner mig vet att det inte är träningsvärk för jag tränar fan inte. Det är för mesar. Tyffingar tränar aldrig sådetså.
Mitt huvud dunkar som ett jävla.. Jag vet inte vad men ont som in i helvete gör det. Har gått runt och klagat hela dagen att jag har ont på diverse kroppsdelar. Sen att man hållt på att somna lite överallt hör till. Däckade så fort jag kom hem efter skolan. Vaknade för 20 min tittande av CardCaptor Sakura<3. Somnade sedan igen och var utslagen tills mina föräldrar kommer hem. Gnäller lite om att jag har ont överallt och mamma säger direkt att jag har influensans. OH HELL NO tänker jag och försäker sätta mig upp. Det gick ju inge vidare.
Har varit vaken halva natten för halsont. What the hell, kan influensan komma vid en dåligare tidpunkt? I think not. Har fan en massa att göra i skolan nu. Måste bli klar med det där jävla tröjtrycket, vara med på matten med tanke på prov om nån vecka, lite mer. Sen prov i SO samma vecka. Får inte missa nånting.
Senast jag hade influensan var jag knocked out i två veckor. No fun.

Och jag har en norsk 200. Den ni.. Måste växlas.. Uhu, nu babblar jag det är inte bra. Jag mår dåligt och vill inte det. Fy fan gör mig bättre.

Inga kommentarer: