tisdag 11 november 2008

Freeeeeze!

Freeze no more. Har nu äntligen fått tag på en jacka. Den är vit och har en såndär fluffig kant på luvan. Nice. Synd bara att den va så kort men det får jag leva med för den är värmande som satan. Köpte även en ny palestina sjal. Svart/vit ska det fan va. Men när man gick i nian skulle man ju vara så jävla alternativ och köpa en rosa/svart. Usch och fy på mig då alltså.
Kunde även inte låta bli att köpa ett halsband heller. Det var så snyggt och det bara hängde där och skrek på mig att jag skulle köpa det. Dock en riktigt hemsk sak som hände när jag gick in i den butiken var att den där äckliga låten "Nathalie" med nån idol snubbe spelades. Jag dog direkt. Fy fan vad jag hatar den äckligt vidriga låten. Den borde kastas och aldrig mer spelas upp.

Borde kanske krypa i säng nu. Sömnen börjar smyga sig på och jag kan inte sluta gäspa. Plus att det är varmt och skönt under täcket, jag fryser som fan just nu.

Inga kommentarer: