tisdag 9 september 2008

Förrymda planeter och Kapten Kaksmula


Jag är fett med überdålig på att uppdatera den här märker jag. Antingen så är det för att det typ inte händer nånting eller så är det för att jag är otroligt lat.
Det sistnämnda stämmer nog mest. För visst händer det lite saker varje dag. Inte för att dem är särskilt intressanta men iaf.

Asså,egentligen vet jag inte vad jag ska skriva i detta inlägg om det ens ska lyckas bli hälften så intressanta som mina tidigare.
Ja,jo. Min SO lärare ser mig inte som en elev, utan som en polare fick jag veta. I was like; "..WTH? O.O'". Jag vill inte vara polare med honom, visst han är ball men det där var ju fan nästan värre än när Gunvor sa att hon ville ha Dress. Det var lix lol moment.
Men aja,jag minns fan inte vad jag har gjort de senaste dagarna. Helgen va fan så chill att jag bröt ihop och dog. Såg Titan A.E. dock. Det gjorde mig glad och fick mig att börja fundera på ifall jag också ska börja kalla jorden för Bob. WAY coolare än Tellus lix. Så när det kommer utomjordisar så hälsar man; "Tjafan,välkomna till planeten Bob!". Hur jävla stencoolt är inte det!?
I måndags sög skolan balle. De hade ändrat årat schema igen så vi har även matte på måndagarna. Typ ingen hade böcker med sig.Jäy Cyber lix. Var på halvtaskigt dåligt humör då när man skulle iväg till Kvarnholmen för att Fisken tvingade dit mig. Han nar fått ett nytt smeknamn,Frankenfish för han ser lite ut som Frankenstein med sin panna och sen att han kallas Fisken är ju bara bättre.
Well,kommer dit och han sitter inne på elevråd. Jäy,fick sitta själv ett tag. Sen träffade man på Christian och det blev plågostund. För honom då inte för mig. Sen kom fler och joinade allt eftersom. Love och jag ingår nu i en liten pakt, vi har en gemensam fiende. Hans syrra som går i min klass, så därför ska vi nu vara snälla mot varandra.
Fisken kom efter 100 år och lite till,sen var det bara att börja klia honom i nacken. Jag är tydligen hans personliga nackkliare. Jag säger däremot annat.
Fick en ny vän igår! Han heter Bob. Eller iaf efter att jag sa att hans rollspels karaktär skulle heta Bob,han döpte den verkligen till det också vilket förvånade mig. Så därför heter han nu också Bob. Han gillade mitt halsband,mitt vackra biohazard halsband. Så han fick kolla lite på det men han gav inte tillbaka det. SCHVINE!
Så jag fick ta tillbaks det med våld. Det gick sönder. *cut cut*
Då lackade jag lite och skulle bita honom i fingrarna,slutade med att jag blev biten i huvudet. Jag har rabies nu,nån som vill bli biten? (a) Men Bob va snäll iallafall. Han var krambar,vilket är bra. Jag gillar krambara personer.
Idag.. Var det tråkigt. Jag spenderade orienteringen i skolan,i soffan och var allmänt seg. Sen stack jag hem och sov i typ 4 h. Det var nice.

Inga kommentarer: