onsdag 3 september 2008

Fuck of and Die

DITT JÄVLA SNEKNULLADE MONGOLID SKADEDJUR!
Vem fan ger dig rätten att kalla mig för UV-hora när jag råkar ha på mig kjol + benfluff? Hur i helvete kan det lilla göra mig till något sådant? Det är fan inte ens extremt. Hade jag gått klädd i rave kläder från topp till tå varenda jävla dag så hade jag inte haft nått emot att du kallade mig det. Jag hade fan tackat och tagit emot. Men när jag knappt går klädd i sådant så ska du ge fan i att säga något sådant om mig. Speciellt när du inte känner mig ditt anticimexoffer.
Jag brukar inte lacka så här i vanliga fall men när en kille som säger sådant om mig när jag knappt känner snubben,träffat honom en gång lix, så är det klart att jag lackar ur som fan. Och att han inte säger det TILL MIG gör bara saken värre.
Då kan jag ju gladeligen säga vad jag fick för intryck av honom. Han var helt jävla störd i huvudet,ser ut som ett fucking skadedjur,hej råtta, och var bara allmänt cepe.


NEJ JAG BRUKAR INTE VARA SÅN HÄR BITTERFITTA MEN NU FÅR JAG FAN VA DET!

Hatar att folk i det här området även skriker emo efter mig och utan anledning trycker upp en hand i ansiket på en när man är på väg hem och går förbi den personen. Fan va underbart lix.
Jag vill flytta härifrån,bara komma bort från alla sneknullade araber,blattar och cepe barn som bor här. Har stått ut med det här sen 7an. Pallar fan inte. Nästa gång nånting sånt händer är det någon som serisöt kommer få något vasst uppkörd i analen.

1 kommentar:

Kietsu sa...

r vi har goda anledningar att bli rasister xP
Fast nu för tiden får jag mest bara en massa dumma frågor.. Idiotbarn som frågar om jag är punkare när jag går i rave kläder.. >.<

Jag vet hur det känns..