söndag 31 augusti 2008

Calliope


Sandman come to me tonight,comfort me til morning light
As darkness falls and shadows lome I bid you welcome to my room
Rest your bones beside my bed, lay your hands upon my head
Cast your spell of slumber deep and stay beside me as I sleep
If i should die before I wake, I grant to you my soul to take



Den låten är så sjukt mys, nått jävla barn som säger allt det där så att man får kalla kårar längst med ryggrade. Under-fucking-bart säger jag bara. Nox Arcana är mitt nya knark. Lix vem fan behöver LSD och allt sådant skit, jag säger bara att Nox Arcana är tillräckligt beroende framkallande och det är inte skadligt för fem öre. Thumbs up.
Va har jag gjort i helgen då.. Hm.. Inte mycket du. Varit hemma och tjockat mig en massa mest. Det är stört nice. Fredagen minns jag inte ens vad jag gjorde så den är ingen idé att berätta om. Ifall nån vet,säg till. Och nej,jag va inte full.
Lördags: Jag var med Henrik. Tvingade lite sådär snällt in honom till stan för jag var grovt uttråkad och Linn va upptagen med annat.Bajs och kiss på dig kvinna.<3 Det var nice att va med Henrik iaf.Blir oftast aldrig en lugn stund eftersom att han är overallt och ingenstans hela tiden. Vi lallade runt en massa. Palla vara stilla på ett ställe lix. Vi gick till gamla stan och kollade lite på SF. Det var nån snubbe där med värsta kåtbock rösten. Han va skitläskig,ungefär lika gammal som oss men såg fan ut som en pedofilgubbe. Han typ stalkade oss där inne sen. Jag ville ta Darth Vader och kasta på honom. Men tyvärr så va Darth Vader redan skev i fejan så jag lät bli. Lite snäll måste man ju vara. Sen var det überfjortisar där inne också som Henrik höll på att spy på. Det var nice om han hade gjort det. Sen gick vi därifrån.. Till vart vet jag inte,tror det var tillbaka mot plattan men jag är fan inte säker. Åkte hem nån gång efter det. Väl hemma så kunde man tjocka sig till Batman x2. Lycka asså. Sen typ inget mer.Vad jag minns iaf.. Fan va mitt minne ska svikta nu då. Jävla skit asså.. Måste lämna in det på reparation eller är nån trevlig och byter med mig?
Söndag,idag: Hämta lilla mamz ünd Paula på Arlanda för att de kom hem från Grodätarland. Jag följde bara med för sakernas skull,jag sket väl i om mamma kom hem. Hon hade köpt stuff åt mig,det var det enda jag ville åt. Två ringar,en med biohazard på. *happi* Och en med vågor på,den va schnygg. Båda passar endast på mina tummar för de andra fingrarna är för smala. Borde kanske göra nått åt det.. *cuta av mig fingrarna* .. Faan,jag ångra mig.. Aja. Sen fick man ju godis också,fatta vad fet jag kommer bli efter den här helgen. Värsta sumobrottaren ffs. Halsband fick jag oxå,och mer parfym. Höhö. Vi droppade av Paula nånstans på vägen mitt ute i ödemarken MOHAHA! Eller inte,nånstans vid karlberg var det. Sen drog vi till BK och jag käkade en 150 g hamburgare. Fy fan va mätt man blev efter den asså.. Och FET.Smällfet asså. Sen när man kommer hem runt 5,halv 6 så säger en viss Phanaticz att han har tråkigt och att jag MÅSTE åka in till stan bara för det. Aja,jag åkte in till stan,kom in runt 7. Mötte honom och nån polare till honom. Sen gick vi iväg nånstans och ytterligare en polare till dem dök upp. Asså... de va fan mer cp än mongon med just cerebral pares. Allt de kunde säga va "Hej fitta,hej då fitta,ses imorgon fitta". Allt började då de såg två fjortisar. Sen gick de genom hela gamla stan och sa det till random folk. Och visst,jag typ dog av skratt men vafan jag skämdes över att ens vara i närheten av dem. Skoja,det va seriöst skitkul.Skrattade fan röven av mig. Väldigt random så tog vi djurgårdsfärjan över bara för att sedan åka tillbaka till plattan med buss. Onödigt,lika onödigt som luften vi andas. Sen drog de andra två mongosarna hem och jag misshandlade Henrik lite,men det var bara för att han förtjänade det. :D Vi gick runt ett tag,fastnade i Kungsträdgården. Sen drog jag hem för att det var kallt. >.<

Hum hum,möjligtvis Cybertown imorrn dåra om ekonomin tillåter. Hoppas fan i helvete att jag mår bättre i morrn. Min hals är svullen och jag mår allmänt piss typ. Vill bli frisk,NU.


OVER AND OUT

Inga kommentarer: