fredag 29 augusti 2008

Circus Diabolique


Walla på gyd,abo len jag svär på min mamas död jag cutar dig yao.
Jag vet inte.. Det var turken i mig som kom fram,walla.
Först och främst vill jag påpeka hur nödvändig jag är. Otroligt nödvändig,mmkay. Hatade att vara ledig igår för jag hade så otroligt onödigt cepe tråkigt så det finns inte. Det första jag ska göra på måndag är att skriva upp mig på formkursen och därmed få ett nytt schema,how you doin'!
Och idag visade det sig att jag visst har lektion på fredagar,photoshop med Karim. Det skulle ju liksom inte skada för mannen att komma i tid så att jag slipper gå runt där på Kvarnholmen och känna mig ägd för att jag kommit dit i onödan. Får ta och kolla upp det också på måndag för inte fan vill jag ha photoshop med en snubbe som kliver på tunnelbanan på samma ställe som mig,vid samma tid och brukar sitta i samma vagn. No fucking way. Det kanske slutar med att han börjar prata med mig. *panik*
Asbra att jag inte hade den lektionen idag för då hade jag missat dagens händelse. Smög med Anton och Dress in på engelskan för Brage tycker att jag är fett med lugn och duktig (till skillnad från Fjanton) så det var lugnt för honom. Det första Fjanton gör när han kommer in är att svinga sin väska som Tarzan svingar sig i lianerna.. Det slutade ungefär på samma sätt som när Djungel George svingar sig i lianerna. PANG sa det och Fjanton krossade en ruta i fönstret. Brage märkte som tur va ingenting,han hade väl tankarna på annat. Hoppas att det var tankar på en rakapparat med dejt på hans håriga buttcrack,för seriously.. EUW så hårig den är. >.<
Aja,det blev ju så att Dress och jag sitter och asgarvar som fan åt det där och Brage får andra tankar på att slänga ut mig för det. Lyckat värre men jag lyckades samla mig. I r good Panda.
Sen vette fan vad jag gjorde.Hade mentorstid med Gunwhore och började störa mig om möjligt ännu mer på min klass,zomg. Sen chemmåt. Träffade min kära granne vid bussen i rissne. Den jäveln är ju längre än mig nu,*cut cut*, och han är 93a. Träffade min andra kompis på bussen sen. Han hatar mig mucho för att jag klappar honom på huvudet. I dont give a damn cuz hans huvud is klappvänligt.

Nu sitter jag är och fryser röven av mig. Att höra från mamma är inte kul för hon bara skryter om hur varmt det är i snigel/grodätarlandet. FU säger jag bara. Det enda braiga med att hon är där är att jag får nice stuff sen på söndag när hon kommer hem. Ja,hej jag är bortskämd när det kommer till smycken från utlandet.<3
Jag och papz är fett smarta btw. Vi har starka misstankar på att det är värsta typ mögelgrejset i mitt rum för jag mår fan inte bra här. Vaknar ofta upp med ont i halsen,mina ögon är irreterade 24/7 och jag mår allmänt piss. Så vi ska typ ta hit nån så att de får kolla upp det där. Om de är så och hela stället måste saneras eller vad det nu kallas,vem är villig att låta mig på hos den? 8D
Inge,nähepp,jag är inte förvånad för vem vill ha en bitsk Panda hos sig. Ingen alls. Höhö.
Imorrn vet jag inte vad jag ska göra. Jag vill typ ut på stan och dryga mig...

OVER AND OUT

Inga kommentarer: