onsdag 27 augusti 2008

Fuck Fashion


SKADOSH! Eller något jag vet inte. Jag har tråkigt och väntar på att X-Men ska börja,fett sämst att den krockar med Project Runway. Nu när det är final och allt där. It sux. Men jag vet dock vem som vinner,tack Jay Leno Show för det. (Jay,you are so dead,your name in my Death Note.)
Aja,det går iaf i repris på lördag tack och lov. Hade seriöst avlidit annars. Ja,jag är fett med geek, and I love it.
Till dagens händelser; Vaknar som vanligt klockan 6 *intresse klubben antecknar*. Går upp,drar på mig kläder och fixar till mig. Precis när man skulle lägga på det sista i sminkningen så rycker handen till helt random och jag får hela mascara borsten rätt i ögat. Det är fan som att få en pungspark. Jag stod och svor så att det hördes till Kina i fem minuter. Så man var tvungen att göra om skiten. Tsk tsk. Aja,sen iväg till Odenplan dåva. Gick som vanligt in på Espresso House för att inhandla en varm choklad. När jag stod där i kön gick Henrik förbi,jag blev ledsen för han såg inte mig.*cut cut,sob sob* . Han som jobbade inne på Espresso House va segare än en snigel i rusningstrafik. Det tog honom typ 5 min att göra skiten. Han va seriously to gay to function. >.< Sen när man väl ska ta emot skiten så spiller han ut halva. Way to go ditt cepe. Sen skulle man även vänta på Linn och hennes chaibaitai latté. Det tog ju ännu längre tid. Så jag stod vi sidan om och svor lite för mig själv.
Sen ÄNTLIGEN var han klar med den och vi kunde dra till skolan. Hade första svenska lektionen idag. Tråkig som vanligt. Hej jag satt och nickade till ett par hundra miljoner gånger och sen skrev om hur mycket jag ogillar och verkligen inte bryr mig om dispyten de hade om OS i Kina. Vafan,låt risplockarna ha sitt jävla OS skit så får vi det överstökat. Det gick ju strålande. Inte för Sverige då men för alla andra länder.
SO:n är inget att snacka om. Värdelös.
Efter skolan drog jag och Linn till det andra Cyber och hälsade på Henrik. Jag kom fram till att det går otroligt intelligenta personer på den skolan. De stod och fotade varandras jätte kranar till näsor.
Efter att ha umgåtts med honom ett tag så stack vi iväg för att kolla runt i olika affärer. Det var jobbigt att gå och jag var klagmoster nr.1. På C.U.M så testade jag ett par platåskor som var vääldigt höga. Jag såg ut som en jättetransa.. Men en sak på plussidan dock. Mina ben såg fett slanka ut. *thumbs up*
Sen iväg till Saturn och kika runt. Att gå runt och kolla på så många olika affärer gör mig fett deprimerad. Jag vill bara ha en massa saker,det är inge bra när man seriöst inte har några pengar alls. Funderar på att råna en gammal tant. Men jag är rädd för att det kommer vara värsta kung fu tanten som i glasögonreklamen. Fatta vad mycket pisk jag skulle få då.
Ah well.. Imorrn är det torsdag och jag har inga lektioner! Hej underbart lång sovmorgon.<3


OVER AND OUT

2 kommentarer:

Kietsu sa...

chaibaitai latté.. tack för den poopyhead xD

Emelie sa...

den bästa personen vann ju Project Runway också! SÅ VÄRT.