måndag 25 augusti 2008

Sentimental PIGgy Romance

It's dancy time,dancing dancing til' you're fine~
Ofta,jag kan inte dansa just nu. Mina fötter gör ont och är prydda med en massa plåster, mina ben är döda och orken existerar inte förtillfället. Jag kan använda hela detta inlägg till att bara klaga. Det känns värt och menigsfullt. <3
Klaga nr 1: Skolan suger ju för fasen en massa möglig getpung. Vår nya klass är ju lika sociala som ett fucking cepe som jag gick i samma klass med i lågstadiet. Alltså inte alls. Herregud va äckliga dom är. Fy fan jag vill raka av håret på deras huvuden och gasa dem som Hitler gjorde med judarna. Fast tillskillnad från honom så vill jag gasa dem med kofisar och inte giftig gas så lite vänligare är jag iaf. Vi hade SO idag först på morgonen med herr Lindberg. Han va glad när han fick se mig och Linn. Shize vad han älskar oss. Vi var inte alls lata förut och inte gjorde någonting,nej nej. Vi va små änglar som gjorde precis allt han sa. (a)
Sen .. Matte. Måste jag ens skriva något? Alla vet hur matte är. HEMSKT.AVSKYVÄRT.ÄCKLIGT.TRÅKIGT.SÄMST m.m. Ny mattelärare iaf. Det är ett plus. Men han verkade typ fett dryg. I went happy for a short moment. Sen fick vi diagnos. Det sög rövsvett från en sumobrottare. Mitt papper blev ganska tomt men jag svarade iaf på några saker. Vette fan om det blev rätt dock. När man va klar fick man gå. Jag och Linn blev klara först.SUCK ON THAT BITCHES! Så vi fick sluta tidigare,fett värt. Sen fick man höra lite från några i klassen att de svarat på typ 2 frågor av ty 30. Vadå hej,confident boost?
Klaga nr 2: JAG HAR ONT I TUNGAN! Popcornen jag åt tidigare var way för salta. I failed. Aja,gott var det iaf men nu gör det så fruktansvärt ont i tungan att jag funderar på att gå ut i köket och klippa av den med en sax.. Ett problem dock,saxarna från käket är typ borta. T___T

Okej,jag ska inte klaga så hemskt mycket mer,känner mig ju fett dryg och skit då. Några bra saker som hänt i dag;
Nr 1: Jag har äntligen fått tummen ur arslet och färgat om mitt hår svart. Fy satan i gatan och jävlar i min låda vad jag har saknat att ha svart hår.<333 Men jag behöll lite av den turkosa luggen,bara för att det är fin färg om nom nom. Blev jättemegasuperduperübermycketasskit nöjd med det. No more green/blue/purple/some wierd color in my hair,no sir! Bara svart,svart och åter svart. + Lite turkost. Vette fan hur jag lyckades färga en del av mina armar svarta dock. O.o det var fett med mysko.
Nr 2: AHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH!! *skadeglädje* Okej,nu kommer jag vara fett hemsk och kommer säkert bli hatad av alla som kommer läsa detta. Men suck my balls för jag bryr mig fan inte! XD
Fick reda på av min gamla klasskompis att våran svensk/engelska lärare från högstadiet har fått bröstcancer. Jag vet,det är typ fett hemskt och allt sånt där jag borde fan inte vara happy för det. Men all skit jag fick av henne från 7an till 9an.. jag säger bara; IN YOUR FACE BIATCH!!
Nu kommer alla hennes små rövslickande gulleungar att komma krälandes till henne och vara ledsna och tycka en massa synd om henne.EUW. Räcker det inte med att ni tryckte in era face i röven på henne och slickade rent där i högstadiet? Bara för att hon är sjuk så ska hon få en blombukett? Ja det kommer ju verkligen hjälpa henne med cancer. Thumbs up.

Nä,nu har jag varit elak nog känner jag. PFFT,skoja men det tar vi en annan dag. Imorrn har man en enda jättelång idrottslektion. Fun.. NOT! Men aja,får träffa husse imorrn så jag ska klaga på att han gör beroendeframkallande låtar. Vilket inte är bra. Sen passa på att skriva upp mig på formkursen,glömde det förra veckan så.
Well..


OVER AND OUT

Inga kommentarer: