söndag 24 augusti 2008

Otaku Speedvibe

Jag failar med att vara aktiv,jag vet. Första skolveckan har gått. Det är ju nice. Vad jag tyckte om min klass efter första dagen; DEN SUGER RÖVSVETT.
Tråkigare människor får man leta efter lix.
Tisdagen gick åt att göra en såndär dum kub. Onsdagen var det bowling och jag visade klassen vart skåpet ska stå. Utklassning på hög nivå.
Torsdagen var ovärd. Inga lektioner alls och kommer ändå till skolan för att få schema. Drog till Kvarnen och hälsade på människor,samt att jag hade form.Ska skriva upp mig på det.
Fredagen,ovärdaste jävla dagen någonsin.Kommer till skolan vid 11 för att ha nån estetisk verksamhet. Går till klassrummet,det är tomt. Okej,tänkte jag och gick till esteternas för att hitta Linn. Sen gick vi tillbaka i skolan och chillade lite för vi skulle ha mentorstid senare. 3 timmar senare men det var chill,folk va där. Husse stack dock då man träffade honom. Fail,du försummar ditt husdjur. Aja, när det väl va tid för mentorstiden visar det sig att vi inte ska ha nån. TACK FÖR INFON GUNWHORE!

Igår var det fest! Oj oj så jag hade längtat efter denna fest. Synd att jag fick aningen för lite sömn innan men mina föräldrar är respektlösa as och kan inte vara tysta på morgonen fast de vet att de har en unge som sover och vaknar jävligt lätt.
Dem drog iväg vid halv tolv på dagen och lämnade mig åt mitt öde. Skulle in till stan och möta upp Linn vid två,vi skulle fixa lite småsaker innan vi skulle dra hem till henne för att käka och sen fixa till oss. Fixade strumpbyxor på saturn och blev genast jävligt mycket fattigare,iaf jag. Sen till Centralen där hon fixade nånting på en affär som luktar anus.
Sen hem till henne i lilla trevliga Alby. Vi käkade pizza och glodde på Project Runway,sen förde jag krig mot hennes tangentbord. Den vann fan,det var inte skoj.
Sen började vi göra oss iordning för tiden drog iväg,Linn skulle vara där kl 7 för att jobba i chillen. Jag hade då inte bråttom. Vägen vi fick ta dit va små krånglig. Eller inte,aslätt att hitta. På bussen på väg till Flaten började vi först att underhålla oss med mitt sjungande,sen att jag översatte alla sationer till engelska; Skarpnäck -> Sharpnude <3>
Började käbbla med en av killarna som skulle spela,Phanaticz. Men det var bara för att han va jobbig. Bläh på honom,han fick dock en massa stryk av mig. *stolt* Men han va seriöst jätteond. Spelade in hemska videor på oss när vi satt där och typ halvsov. Åker dem upp på youtube så är det han som blir kastrerad med en träslev.
Stack därifrån rätt tidigt typ. Pallade inte vara kvar,det var för kallt. Jag kunde inte sluta skaka.

Men men,fett värd fest iaf. Fler sånna tack.


OVER AND OUT

1 kommentar:

by Alec Laine sa...

Kastrerad med träslev i Sharpnude. Så jävla skön XD.