söndag 17 augusti 2008

Uhn tiss uhn tiss uhn tiss Baby

Svinkallt,blött och trist. Bra beskrivning på hur jag har det och på hur det är ute. Är fortfarande aningen blöt efter att ha varit ute runt 4. Fail på att jag har frustit konstant i två dagar nu. Va är det med Sverige att vara kallt asså?
Ah well well,varit lite slappt med skrivandet här nu.Fail på mig men det har hänt en del skoj saker så jag har varit upptagen. Men mer om de sakerna snart. Måste skriva av mig på random stuff först. Imorrn börjar skolan,det kommer inte bli kul. Men sammtidigt så kommer det nog det. Kul med nya klasskompisar,är fett nyfiken på de äckliga små 92:orna. Slår nästan vad om att de flesta i klassen kommer vara alternativa, eftersom att 92:or är indelade i två grupper; fjortisar och emos. Med tanke på det så hoppas jag nästan att det är mer emos än fjortisar i klassen. Annars tar jag nog antagligen livet av mig. Detsamma gäller om vi får Alessandra som mattelärare. Säger bara no way att jag har henne som matte lärare igen. Det var seriöst främst hennes fel att jag failade matte. Hon fick mig att tappa intresset av att ens försöka lära mig det hon sa. Så.. Allt är hennes fel alltså. Känns fan bra att ha någon att skylla på,hoho. Idrotten också,men det var ju då Kamrans fel. Jävla cepe prov han ger oss på slutet. Faila det och man failar på idrotten. FU!
Aja,enough chattering about random stuff.

Fredags: Var med Humla då. *happy* Han kom äntligen till Sthlm efter att ha skjutit upp det hela veckan på grund av olika saker. Vaknar typ fett sent den dagen,skickar ett sms och frågar ifall han tänkt kommatill Sthlm. Får svar på att han redan var här. Jag skyndar mig upp för att göra mig iordning,tog väl en timme och sedan stack jag in till stan för att möta honom,Oscar och Trekant. Det var trevlans att möta dem. Vi drog till Ung08 och kikade runt. Hittade Tvilling som skulle vara med i cosplay paraden. Hon va fett ball som Luffy. :D
Sen fastnade vi vid Stora Scen för där var det några äckliga ungdommar som dansade. Killen i glasögon var så fail så jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Han skämde bara ut sig där. Humla tyckte dock att han var jättebra för han röstade på honom när de bad publiken att rösta. Slutade med att jag höll ner hans armar så att han inte kunde rösta alls. Sen kom Jocke förbi,och de satt och snackade ett tag. Undertiden kom det en fotograf och lite spontant fotade oss alla. Den vinkeln han hade för att ta kort på Humla såg fel ut för det såg bara ut som att han fotade Humlas skrev.
Efter ett tag begav vi oss iväg,Trekant och Oscar på nått håll för de skulle möta upp någon,Jocke hem till sig för att fixa stuff och jag och Humla stack till New Nippon. Där inne fastnade vi länge,jag stod och drägglade över diverse skivor och Cure tidiningen med Kaya. Humla drägglade på allt. Slutade med att han köpte en Rentrer en Soi tröja innan vi gick därifrån. Tillbaka till plattan,vi va hungriga och hamnade på BK efter att han stått och drägglat över en asiat som stod utanför ett bra tag. Efter att vi käkat skulle de alla dra tillbaka till Uppsala *snyft* Jag kunde inte följa med och det sög möglig getpung. Hade pengar att komma dit för men inte tillbaka. De skulle ha fest och ville ha med mig.. De försökte t.o.m kidnappa med mig men failade. Följde iaf med dem till tåget. Jag blev fett depp då jag sa hej då..
Men aja,dagen va fett värd tack för den. ^^

Lördag: Städa,städa,städa på natten tack vare Nemo. Men det var det fan värt för annars hade jag inte kunnat träffa honom den dagen.
Så alltså,hängde med Nemo och annat folk. Tanken var att vi skulle på The Voice. Men det sket sig ju totalt med tanke på allt jävla folk som var där. Aja.. Mötte upp honom och några till på plattan,där det var nån thailändsk köpt fru som stod och hade epileptiska anfall. Folk kallade det dans men det var det fan inte. Vi drog iväg till Ung08 för att kolla om det var nått hålligång där. Slutade med att vi gjorde kondomfickor. Min och Nemos blev kossor. Fina ffs. Sen fick vi en varsin kondom och en pin. Sen skulle vi vänta på nån kompis till någon så kom fotografen från fredags fram och frågade om han fick fota mig och Nemo för han gillade våra hår. Vi sa visst och blev en massa fotade. Han var nån frilansfotograf,rätt ball. Vi får bilderna tidigast i november. Det är nice. Minns inte riktigt va vi gjorde sen.. Tror att vi höll på att tränga oss in i folkvimmlet. Det var en mardröm. Jag kan verkligen inte vara bland alltför mycket folk sådär. Så egentligen fattar jag inte hur jag klarar mig på konserter.
Vi stack därifrån efter ett tag. Skulle möta upp tre av Nemos kompisar,Heffaklumpen,Alex och Abdi. Nej,jag minns inte vad Heffaklumpen heter. >.< Men iaf,de va knäppa ffs. Abdi var väl någorlunda normal. Men Alex verkade bara ha spatt hela tiden och Heffaklumpen skulle taffsa på röven hela tiden och sen ligga i mitt knä när vi satt vid plattan. EUW säger jag bara. Lyckades irretera honom iaf. Det fick honom att hålla sig undan en stund vilket var otroligt skönt för mina mosade ben.
Orkar inte skriva om allt som hände denna dag men fett värd och äg var den iaf. Låt oss göra om det nån dag inom den närmaste framtiden.

OVER AND OUT

1 kommentar:

by Alec Laine sa...

"epileptiska anfall vid plattan" - I liked that part.