onsdag 13 augusti 2008

Silent eve


Klockan är 23:57 nu när jag börjar skriva.Sent indeed. Vid den här tiden igår hade jag redan somnat för då var jag död. Egentligen borde jag sova nu så att jag får in en någorlunda vanlig dygnsrytm men inte fan pallar jag det. Sov för länge idag så jag är alldeles för pigg. Vilket inte är bra men jag skiter i det.
Jag är uttråkad. Därför sitter jag här och skriver men jag tänker inte skriva om dagens händelser för det var alldeles för tråkigt för att nämnas. Jag har alltså inte gjort något mer än att vara hemma och latat mig.

Igår var jag däremot smart.Väldigt smart.. not! Sovit i två timmar bara för att jag var uppe och kollade på meteorregnet. Det var fint,mer sånt tack.
Dress hade lyckats övertala mig att följa med när han började skolan så det var till att gå upp sjukt tidigt,göra sig iordning och dra iväg. När man kommer till Tcentralen är det självklart strul på gröna linjen så när man väl kommer till slussen så har bussen redan gått och det är en halvtimme kvar tills nästa. Fuck yeah va det var onice. Fick sällskap av Montis iaf som var försenad som vanligt. Blev retad av honom på hela bussresan fan va han ska få igen för det.
Kommer till skolan ca 30 min försent, inte för att det gjorde mig nånting men iaf. Satt där och glodde när alla fick scheman och stuff. Tvilling,Linus och Joy va där med för de börjar i den klassen. Fatta vad jag missar stuff .__.
Aja,drog med Dress,Cin,Joy och Anton på Ung08. Vi va balla och fick Ung08 band.Status. Eller inte. Men iaf. Tvingade även in Bäckman,Linn och Henrik. Vi tappade bort de förstnämda och fick sedan Tomas med oss. Fan vad jag hatar honom och Bäckman.Dom är dumma. Men Henrik var värst.
Aja,Ung08 va typ trist som fan i år.Vi gick bara runt och drygade. Men blev happyfucks (iaf jag och Linn) när vi fick veta att Kyrielle skulle spela. Vi stack direkt till lilla scenen och placerade oss längst fram. Det bandet är eye candy på hög nivå,att det är asbra gör det bara ännu bättre.

Ah well.. That's all for today.

OVER AND OUT BITCHES

1 kommentar:

by Alec Laine sa...

En blogg är ett perfekt tidsfördriv, är kul att läsa om dina strapatser :P.