måndag 11 augusti 2008

A simple game of chess

Faen. Jag känner mig allmänt död,seg,förjävlig och allmänt sliten. Som att jag festat tre veckor i sträck eller något sådant. Vilket jag defenitivt inte har. Bara inte sovit så överdrivet mycket. Jag måste sluta vända på dygnet.
Nu är det ju viktigt att komma in i rätt dygnsrytm med tanke på att skolan börjar nästa vecka. Fy fan vad jag längtar.. INTE!. Gah,det kommer bli tufft att köra om ettan men va fan,jag behöver det seriöst. Fattar inte hur jag kunde slösa bort ett år i skolan bara sådär. Nej,inte igen. Nu ska jag fan lägga manken till och bli värsta plugg nörden med MVG i allt.
Okej,jag ljög. No way att jag kommer få MVG i allt. Men kanske i något,vem vet. Hoppas kan man ju lix alltid göra. n_n
Tycker synd om alla mina kära kamrater som börjar imorgon. Det är ju tidigare än vad vi fick börja förra året.Hallå? Va fan tänker Cyber med egentligen? Varför plågar ni mina stackars vänner så? *fniss*
Aja,det var det om det.. Inge mer snack om skolan för jag blir fan deprimerad. Kan skriva om min aningen händelselösa dag istället.SKOJIGT VÄRRE!
Vaknar 13.37 (Win!) av ett sms från Humla,som kommer till sthlm på onsdag mej goes happyfucker. Sen kom papz hem så inte fan var det nån idé att sova mer.
Sätter mig vid datorn då,ballt eller hur? Är lite social med ett par fukkers och bestämmer sedan med Leo-ponken att dra in till stan. Inte träffat gossen på evigheter. Och han har börjat röka den jäveln. >.<
Vi chillade lite.Va med Kim och Sabina oxå. Slutade me att vi hamnade på Donken. Äckligaste maten som jag aldrig mer i hela mitt liv ska äta. Fick veta lite stuff vid matbordet,som att Kim släpper brakfjärtar under sex.Mys~
Sen tillbaka till Plattan och sedan hem.Va helt fucking slut lix.
Och förbannad på fucking tunnelbanan men det var på ditvägen. Växelfel så att ALLA måste gå av vid Fridhemsplan.Självklart blev det mycket folk,det togcirka 5 min att komma upp för en kort jävla trappa som man tar i tre steg. Jag var inte happypanda då inte.Fy fan.

Imorrn ska jag träffa Henrik(!),fatta hur fucking glad jag är.Jag har saknat den gossen massa massa.<3 Drar in till stan för att möta honom vid kl.1. Kommer nog hamna i Kungsträdgården med all Ung08 skit. Linn joinar oxå. I goes HappyFuckface.

OVER AND OUT

1 kommentar:

by Alec Laine sa...

"happyfuckface" - beskriver dig på pricken XD.