lördag 9 augusti 2008

Experimenta el Miedo


Kanske ska börja med att skriva om gårdagen,080808. Trodde att den dagen skulle vara aningen speciall men inte då. Det var regn,uppehåll och sen mer regn. Inte så värst mycket hände i stan heller.
Åkte in och träffade Jonas och Fredrik,det var trevligt. Vi gick runt lite och hoppades att fjårtisgrabbarna som var där skulle börja bråka,för det var fan jävligt nära. :D
SPg två av mina gamla klasskompisar.Det var fan inte kul.Usch,fy och fett med blä.
Aja,efter ett tag så stack Fredrik och hans kompis hem och jag blev lämnad med Jonas.Han skulle också hem efter typ 2 min.That sucked. Så jag fick haka på Älgen,Negern,Billyboi och flera. Samtidigt som jag tjatar sönder mig på Marc för att få in honom till stan.Sorry för det. :*
Vi lallade väl runt lite grann och jag fick tre små emos på mig för att jag luktade gott,de sniffade asmycket på mig. I lol'd.
Marc,Simon och nån till kom inte in till stan förns vid.. 10 nånting. Så allt tjat paid off. ^^
Synd att jag inte kunde va med dem så länge dock eftersom att mina föräldrar lackade på mig. Aja,de har blivit vänligare, snart är allt som vanligt igen.


A well,började denna dag med att vara bitterfitta. Det var mys och fick mina föräldrar på flykt. Fett nice.
Har inte gjort så mycket idag förutom att vara sjukt deprimerad. Inte nice. Sen blev jag på lite bättre humör när papz säger att jag får gå på nästa rave. Fett pepp,nån som är på? :D
Sen stack jag till Spånga på kvällen och hyrde film. Det blev Rec och Underworld.
Marc rekomenderade Rec, den skulle vara läskig som fan och allt sånt där. Pfft,tänkte jag. Skräckfilmer brukar inte bita på mig.. Men den här gjorde fan det. Fy fan va rädd jag blev. Ska seriously aldrig mer se den filmen ensam. Nästa gång får nån hålla Pandan sällskap så att hon inte dör av skräck.
Underworld va bra den med.Vampyrer och heta killar,mrr <3 Synd att början fuckade upp sig totalt.

OVER AND OUT

1 kommentar:

by Alec Laine sa...

Intressant att din familj var det du klagade MINST på i inlägget :O