söndag 14 september 2008

The Bukkake Udon Song

Shize, jag känner mig som en sumo brottare.Smällfet. Precis käkat en massa mat för omväxlingsskull. Bra va? Jaay me,som London Tipton säger. Jag pallar dock inte klappa i händerna som hon gör. Det känns mesigt.
Juste,måste passa på att skriva lite om Rickard nu innan jag totalt glömmer bort det. Har snackat med den ungen i stort sett varenda dag den här veckan. Det är trevligt men det svider som fan på våra telefonräkningar,haha. Han är rolig att snacka med, jag saknade det ett tag förut faktiskt. Så nu är jag glad att vi pratar i telefon igen. Han är seriöst den enda jag kan snacka länge i telefon med. Verkligen den enda, det går inte för mig att snacka med andra. Jag blir fett med besvärad då.
Btw,så tycker jag att han ska flytta upp hit till Sthlm så att jag kan få ge honom spö,din klena jävel.<3
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva i detta inlägg egentligen,inte fan kommer det bli intressant iaf. Har inte en massa sånt på G i huvudet.
Kan klaga lita lagom på Sverige. Det är alltid kul. Jävla fitt land. Kan inte fatta att det är så grymt jävla cepe kallt som det är just nu. Det är bara september,det brukar vara någorlunda varmt vid den här tiden på året. Så vart fan är värmen!? Jag kräver att det ska vara minst 15 grader och solsken på min födelsedag i oktober. Annars gör jag det som forskarna misslyckades med den 10:nde. Jag spränger jorden! Då får man passa på att ge Gud en spark i röven och skylla på att allt var hans fel.
Åh,jag tittar på Miami Inc nu och blir fett pepp på att skaffa en tatuering. Min första ska antingen vara en streckkod med mitt födelsedatum på,en geisha eller Han-nya mask. Jag har beslutsångest typ men nått av dem blir det.
Kom även att tänka på att fula personer med piercing som verkligen inte passar borde skjutas på fläcken. Såg två personer i går med läpp piercing och blev äcklad över hur fult det var på dem. Tjejen glodde som fan på mig på tuben och log även. Jag vill skjuta henne... Eller mig själv. Mest henne. Sen satte det sig nån äckligt ful finnig rockare framför mig. Jag fick rysningar OCH kväljningar. Fy fan va äcklig han såg ut. Och han skulle ju även självklart sitta och stirra som fan på mig.EUW.

Btw,sniffa inte salt. Det är dåligt. Iaf för Henrik. Han mådde inge bra efter det,haha.
Lyssna på The Bukkake Udon Song,den äger som fan.
Jag vill ha pengar och köpa smycken från Vivianne Westwood.
Och jag vill verkligen inte gå till skolan imorgon. Husse borde vara snäll men det är han inte och det är fail. No cigg for him.

Inga kommentarer: