torsdag 21 maj 2009

Love is my drug

Fy satana perkkele eller nått sånt. Det är tillräckligt mycket pollen i luften för att jag ska kunna dö. Så känns det iaf. Är jag ute i en minut så får lungorna spelet och jag andas tungt. Det känns som att någon pressar en kudde över mitt ansikte så att jag ska kvävas långsamt. Otroligt obehagligt är det.
Och att mina allergitabletter är slut gör defenitivt inte saken bättre. Jag är i stort behov av dem. Men ny skall införskaffas i morgon. Tillsammans med min metaltown biljett. Woho.
Sen ska jag försöka lämna in ett par spel och få pengar för dem. Det kommer nog bli nice det. För pengar behöver jag defenitivt. Men dock så kommer de behöva sparas till Göteborg nästa månad.
Men jag vill ha nya kläder. Usch vad jag vill ha nya kläder. Och fy på att jag funderar på att sälja mitt Nintendo DS. Jag spelar det inte längre, jag köper aldrig spel till det heller. Så vad ska jag med det till?
Deppiga tankar det där. Jag gillar mitt DS fortfarande, men jag spelar det aldrig. Tufft tufft det där. Får ta och tänka lite till innan jag beslutar något.
Jag är trött. Och uttråkad. Ska leka med photoshop nu mhm.

Inga kommentarer: