onsdag 20 maj 2009

Freedom

Helgen började idag för mig. Det är det bästa med att vara ledig på onsdagar och sedan ha två lediga dagar efter + helg.
Fast på ett sätt är det dåligt. För då har alla andra skola medan jag är hemma och degar i min ensamhet.
Men det kan löna sig ibland. Tack vare Danne så fick jag Photoshop Cs3 idag. Så jag har kunnat underhålla mig med det och det kommer underlätta med bildredigeringen i framtiden. Han ska även ge mig en liten lektion i det, om jag inte ber Nicklas först. Han kan ju också en massa såndär fotogrejs.
Men han får ta och pallra sig hem från Turkland först. Jag saknar honom.
Och jag har kommit på att jag vill vara rik. Jag vill ha en massa pengar.
För jag vill ha på tok för mycket här i livet. Det funkar inte. Allt borde vara gratis istället. Då skulle världen vara så mycket bättre. Inga stölder eller sånt skit och pengar skulle inte ha nått värde alls.
Då kunde man kanske gå på festivalen Putte i Parken. Fan för dem, de har för bra artister där. Inte okej alltså.
Men jag får la nöja mig med Metaltown. Det kommer iofs också bli nice. Måste bara skaffa fram pengar till boende. Det är den knepiga biten. Allt annat är fixat. Och mat kan jag hålla mig undan. Jag behöver inte äta. xD

1 kommentar:

Anonym sa...

ÄT KVINNA !!! du måste <33