lördag 9 maj 2009

Last Hallucination


Woot woot, jag ska försöka ta upp mitt bloggande igen. Det kommer gå åt helvete men man kan ju alltid försöka, ne?
Mitt liv står i princip stilla. Det går ingenvart men ändå händer det saker runt omkring mig hela tiden. Det är som att jag existerar i min egna lilla värld där allt är frid och fröjd och på höjden av perfektion. Om det ändå vore så..
De senaste veckorna har passerat med skrämmande hastighet. Minns knappt hälften av allt som inträffat. Och nu snackar jag inte minnesluckorna från Valborg. Det är en helt annan sak, det är stört.
Nä men livet leker väl. Sommaren närmar sig med stormsteg. Vilket innebär sommarlov. Det här lovet ska jag vara produktiv och jobba. Pengar är något som jag är i stort behov av hela tiden. Tyvärr hinner jag inte jobba innan lovet. Slutar skolan den 17:e juni. Stört sent och ovärt.
Måste ju ha pengar till Metaltown. Det är något som jag verkligen ser fram emot. 3 dagar i Göteborg med Nicklas,Jonny & Micke. Möjligtvis fler personer. Det kommer bli nice. 2 dagar med underbar musik. Kan det bli bättre än så? Skulle inte tro det. Sen är det många vänner från gamla dar som ska dit. Det blir bara ett stort plus i kanten om man får spendera lite tid med dem också.

Inga kommentarer: