onsdag 13 maj 2009

Doll Face

Första dagen med Matte A nationella över.
Och vad kan jag säga.. Det gick som förväntat. Alltså helt åt helvete.
Får skit för en grej på morgonen men det är bakom mig så ingen idé att ta upp det.
Tillbaks till provet. Vi fick sitta i aulan och skriva det tillsammans med treor som skrev fysikprov. Salen var överfull och det fanns knappt några platser att sitta vid. Speciellt med tanke på att lärarna ville att man skulle sitta med två platsers mellanrum. Tssk tssk.
Fick provet och fattade genast att det skulle gå käpprätt åt helvete. Sista uppgiften fattade jag verkligen ingenting av. Det spelade ingen roll att jag inte hade miniräknare. Skulle ändå inte klarat skiten. Drog därifrån direkt efter. Ville bara hem och sova med tanke på att ögonen gick i kors på mig.

När man väl kom hem så tog man en macka, ett bad och gick sedan och la mig. Vaknade av en rejäl hostattack och en papz som stormar in på rummet och är orolig över att jag håller på att bli sjuk. News flash pappa, jag har varit hostig sen förra veckan!
Sen har det ju då bara varit chillande för hela slanten. Mamma var gullig och köpte marshmallows till mig. Så jag har druckit varm oboy med marshmallows här. Mumsigt värre.
Nu sitter jag dock här och är mätt som fan och kollar på Ronja Rövardotter. Underbar film är det. Rumpnissarna är så fula men så charmiga.

Nej nu ska jag fortsätta med min skiss till imorgon.

Inga kommentarer: