torsdag 18 september 2008

Vampire Ecstacy

That was the suckiest suck,that ever sucked. Seriously,so lame.
I came, I saw and I went right back home.
Okej,jag ska sluta med engelskan. Har pratat för mycket med Mike. Det är inte hälsosamt att snacka med en amerikanare. Deras språk smittar av sig.
Jag och Linn gick genom stan igår och babblade på engelska. Det var lite lol. Varför vi gjorde det från första början vet jag fan inte, det var en ren impulsgrej. Men kul var det för folk kollade snett på oss. Nu vet jag hur turister blir behandlade... Fan va kul. Jag ska fortsätta klaga på turister, aldrig sluta. ^^
Nej men fan, min vecka so far.
Den har varit chill. Typ endast en lektion varje dag. Sen har man ju chillat lite i kvarnen. Som i måndags. Det slutade med att jag blev med i elevrådet bara för att Love sa att jag skulle sitta med och se hur de var. Så *poff* blev man medlem där också.
Jag är ordförande i Odenplan Norras icke existerande elevråd,SUG PÅ DEN NI! Sen när det blir ett elevråd där ska jag ge alla som är irreterande och inte lyssnar en boot to the head. Cuz I pwn n00bs.
Tisdags,återigen en värdelös idrottslektion med orientering. Vi drog till skolan och satte oss i en soffa. Det var chill och folk fattade inte att vi hade orientering. Jag menar,det syntes väl på oss!?
I går.. En lektion svenska som jag var väldigt duktig på. Jag gjorde en uppgift och lämnade in den. I get cookie now?
Sen stack jag och Linn ut på stan, jag fotade lite åt Mike så att han skulle få se hur det var här i Sthlm. Han uppskattade bilderna som fan och bombade mig med frågor. Det var nice och höll mig sysselsatt i ett par timmar.Sen vet jag inte vad jag gjorde. Eller jo,snackade med Rickard i telefon på kvällen som vanligt. Fast nu är det slut med det. Ett tag framöver iaf. Våra telefonräkningar kommer inte vara snälla.
Och idag.. Fy fan. Aja,blev väckt av Nemo idag,han ville leka. Det blev inte så mycket lekande,va med honom i typ 10 min för jag var tvungen att dra till skolan. Cyberdagen. Den sög. Vi kom,vi såg,vi loskade grodor och sen stack vi. Jag skiter fullständigt i att jag får frånvaro, det där sög så in i helvete mycket getballe så. Inte en chans att jag skulle gå runt på kvarnholmen och göra en massa idiotiska saker i den där kylan.
När jag väl kom hem satte jag mig vid datorn,suprise hu,i några timmar sen gick jag och la mig.
Så nu sitter jag här,dricker mumma och fryser röven av mig. Jag lovar,reser jag mig upp spricker den och ramlar av. Jag är ett vandrande isberg >.<>

Inga kommentarer: