söndag 28 september 2008

Suck my ectoplasmic Schwanzstücke!

Shize va oaktiv jag varit med detta. Men det har hänt på tok för lite så jag har inte orkat bry mig om att uppdatera bloggen.
Jag har varit frustrerad som fan i typ två veckor lite drygt nu. Det är hemskt men jag har iaf en bra anledning till att vara det för en gångsskull. Det är på tok för lång tid kvar tills den 24e oktober. Alldeles för lång tid. Ge mig en maskin som kan spola fram tiden. Och nej,det har absolut ingenting att göra med ravet som är samma dag. Palla vara pepp till ett friggin utomhusrave. Det kommer vara svinigt kallt och jag lovar att jag kommer bli sjuk efter det. Igen.
Aja,back on topic. Damien kommer hit den 24e. Det är nice.<3 Jag längtar efter att få spendera lite tid med honom,även fast han är i sthlm med skolan och det bara är för dagen..
Well.. Bort från frustrationen och kanske ska uppdatera om stuff som hänt.
I fredags hade Hellboy 2 premiär. Jag var bara så tvungen att se den. Bob hängde med. Slutade med att han betalade hela skiten även fast jag hade pengar själv för en gångsskull. Tackar så mucho.
Fick en Hellboy keps där också. *klad hest* De kastade ut sånna eftersom att det var premiär och skit. Nån som satt längre ner ville inte ha den och kastade bak den, rakt i knät på Bob. Några blatteungar som satt bakom sträckte sig fram och försökte sno den. Men Bob gav den till mig. Och fatta att ungarna hade mage att fråga ifall de kunde få den. Jag snäste åt dem och sa nej. Filmen var i övrigt sjukt bra. Bättre än förväntat och jag har fan fått världens crush på Prins Nuada. Han är sexig som fan. Och han har mad skillz med vapen och kan hoppa runt som ett spattmongo.
Blev väckt mitt i natten av en full och glad Damien som ringde. Han sa att han saknade mig. Det värmde som fan och jag brydde mig inte om att ha blivit väckt. Jag blev bara glad av att få prata med honom. Det var lix mys. Han lät så glad att det smittade av sig och gjorde mig glad.
Lördags fluffade jag runt överallt på morgonen. IKEA först sen åka och panta och få cash. Efter det var det vällingby som gällde. Fisken ville ha dit folk. Det var tyvärr aningen lame och slutade med att jag drog hem vid halv sex. På kvällen satt och och pratade med Damien återigen. Han gör mig glad. Fan att han bor så helvetesjävlaskit långt bort.
Idag.. Inte gjort så mycket. Fick åka in till stan och agera fotograf för Love. Bilderna blev rätt nice. Jag blev nöjd iaf. Och nu sitter jag här och gör i stort sett ingenting,det är nice. Eller jo,garvar åt citat från Hellboy 2.

Inga kommentarer: