fredag 31 juli 2009

Something New

Jag ska genomgå en förändring. Eller det har jag väl redan gjort långsamt under sommarens gång. But now I am taking it to the next level.
Jag ska inte gå runt och se ut som ett jäkla wemo längre. Hej då helsvarta kläder och hej färgglada tuffa saker! Jag är inte längre den bitterfittan jag varit under sommarens början. Mitt humör har stigit och blivit bättre. Jag är inte sur och deppig längre. Det känns skönt att vara så här positiv som jag känner mig nu. Kanske inte är riktigt 100% gladare och trevligare men i alla fall en 75-80% gladare.
Borde växa upp lite också, bli mer mogen. Jag beter mig som en 5 åring ibland det kan jag erkänna. Men så går det när man lider av Peter-Pan syndromet. Nä men skämt åsido, jag är egentligen en sådan som aldrig kommer växa upp helt. Men man kan ju "växa upp lite". Försöka i alla fall.

Hoho, ordbajs det där blev.

I has new mission: SKAFFA DREADS.
De ska inte vara i en massa färger, nej absolut inte. Det har fallit mig ur smaken att ha sånt. Vet inte varför men nu tycker jag att det mesta ser förjävligt ut. No offense my friends. Det är bara min åsikt. Mina dreads ska vara i bruna nyanser. Förtillfället är jag ju själv brunhårig och tänker inte ändra på det. Jag gillar't.

Inga kommentarer: