måndag 25 maj 2009

Kladdiga kakor & Mastodonter

Fråga inte angående titeln. Jag hade random moment.
Illa jag mår. Bra det är inte. Snacka som Yoda jag gör. Hoho. Random moment continues.
Aja, jag var på reeeeeejv i lördags. Det var niiiice! Saknat känslan av att stå och dansa till skön musik med en massa människor. Den är underbar. Kvällen och natten flöt fram. Relativt problemfri om man bortser från att någon jävel tog Fredriks väska och stal hans plånbok. Usel stil! Så hemskt att det just händer Fredrik också för han är en av de snällaste människorna jag känner. Fan ta den som stal hans plånbok! ><
Träffade nya människor på festen också. Det var riktigt trevligt det med. Alltid nice med nya människor.
Längtar även till på lördag, TMC's Hard Inside. Den kommer säkert bli riktigt nice den med.

Inga kommentarer: