söndag 9 november 2008

A wild snorlax appears!!

Bah, jag kan inte sova. Min dygnsrytm är ju helt åt helvete sen höstlovet. Inte så där jättebra då va, men jag får väl leva med det i några veckor till antar jag. Fast iofs har jag aldrig kunnat sova bra på söndagar. Men jag brukar dock inte vara så här pigg.
Off topic : Sen när i helvete kör man twister i tunnelbanan? Det var nämligen ett par tjejer som gjorde det idag. Fattar inte varför det såg bara dumt ut och de sög.
Sen att bowling har blivit så jävla dyrt är ju en katastrof. Jag gillar att bowla och ge folk spö.

Ytterligare en katastrof.. Jag har läst ut Twilight. Inte bra för jag har inte fortsättningen och jag vill läsa den nu. Har nog seriöst inte läst en bättre bok än Twilight. GAH. First thing after school.. Inföskaffa New Moon.
En sak som gör mig lycklig: Jag ska pierca mig! *happi dance* Fast när vet jag inte. Förhoppningsvis snart. Måste få tag i min faster bara. Pappa vägrar vara med. xD He's a pussy.

Inga kommentarer: