tisdag 5 augusti 2008

Skadosh

Jahopp,då har man skaffat en blog..igen.
Tröttnade på den andra då jag seriously aldrig uppdaterade den,sen glömde jag bort den. Fy på mig. Nu ska jag försöka hålla mig aktiv med den här.
Klaga så mycket jag vill,så att folk slipper läsa allt på bdb och sen klaga på mig om att jag klagar för mycket.
Hm.. För mycket "klaga" i den meningen.. aja.



Min dag; Inge märkvärdig. Skulle nog åkt in till stan om inte vädret hade varit emot mig. Regn,regn och åter regn. Så man ville inte ut och bli blöt. Men jag var ute iaf.. men jag åkte bil så blöt blev jag icke! :D
Chillat mest, sovit länge ,svullat godis <3 Har way för mycket godis efter kryssningen X_x om någon vill komma och hjälpa till med konsumtionen av det, be my guest. Men jag har lovat lite till Marc så man får vara sparsam,lol.

Sitter nu och skriver det här,chattar på msn med people och lyssnar för tillfället på Star Wars soundtrack,say woOt O.o samt kollar på den dåliga filmen Volcano.

1 kommentar:

by Alec Laine sa...

Inte så mycket klagande i första inlägget. Bestämde mig för att kommentera på alla dina inlägg, bara för att :D